1: Husk på, at alle hjælpere (planner, fotograf, frisør/makeup-artist) får mad og drikke på dagen.
2: Del køreplanen for jeres dag ud til toastmaster, brudepiger, fotograf m.fl., så alle ved, hvad der skal ske hvornår.
3: Benyt tiden mens I er ved fotografen, til at få sendt en gæstebog rundt til jeres gæster.
4: Hav en gaveansvarlig. Han/hun kan hjælpe med, at pakke gaverne ned og få dem fragtet hjem til jer efter brylluppet.
5: Få vist brudgom og forlover, præcis hvordan en knaphulsblomst skal sidde. Det kan ses på alle billederne bagefter, hvis den sidder forkert.
6: Hvis I selv står for at pynte op og dække borde, så husk vaser til blomster.
7: Bed jeres toastmaster om at få fat i taler, det er et sjovt minde at have.
8: Husk: Ekstra sokker til gommen efter brudevalsen.
9: Hvis I har bestemte regler for dagen f.eks. angående rygning og sociale medier, så giv jeres gæster besked om disse.
10: Lav en liste til fotografen, over de billeder I ønsker og vis hvem der er familie, så fotografen er forberedt.